Mieć zgrabną sylwetkę – niemal każdy z nas ma takie marzenie, które motywuje go do odchudzania. Niestety nie zawsze podchodzimy do niego odpowiedzialnie, stosując różnego rodzaju głodówki. Te najczęściej kończą się fiaskiem lub niepożądanym efektem jojo. Nie wystarczy zrezygnować z wybranych produktów, aby osiągnąć wymarzoną wagę. Trzeba wiedzieć, jak się odżywiać, co spożywać oraz z jaka częstotliwością. Odpowiedzią jest post Daniela. Efekty są długotrwałe, a przy tym nie odbijają się na naszym zdrowiu.

Dieta – co jeść?

Post Daniela jest półgłodówką – dzienne spożycie kalorii wynosi 600, a jadłospis składa się z warzyw i owoców (za wyjątkiem roślin strączkowych i kaloryczniejszych owoców, takich jak winogrono czy banan). Trzeba jednak pamiętać o właściwej suplementacji – witaminie B oraz wapniu. Post Daniela polega na uruchomieniu zastępczego odżywiania wewnętrznego. To drugi program energetyczny, podczas którego organizm usuwa tkankę tłuszczową, redukując przy tym wagę. Właśnie ta półgłodówka zainspirowała dr Dąbrowską do obmyślenia strategii nowej diety, której tajniki poznają uczestnicy turnusu w ośrodku Active Revital.

Post Daniela – efekty

Ośrodek Active Revital jest miejscem, w którym pod opieką medyczną wdrożysz nowe nawyki żywieniowe pozwalające nie tylko schudnąć, ale również walczyć z niektórymi chorobami i dolegliwościami, dzięki czemu organizm powraca do stanu równowagi i zaczyna sprawniej funkcjonować. Szukasz odpowiedniego rozwiązania? Jest nim post Daniela. Efekty? Szybka utrata wagi przy zachowaniu bezpieczeństwa (oczywiście pod warunkiem, że dieta nie będzie trwała dłużej niż 40 dni). Post Daniela to pierwszy krok do zmiany nawyków żywieniowych, ale również zachowania lepszego stanu zdrowia.