Odchudzanie nie jest łatwym procesem, tak samo jak prowadzenie zdrowego trybu życia. Wokół nas jest zbyt wiele pokus, które utrudniają zmianę nawyków żywieniowych na korzystniejsze dla naszego organizmu. Najważniejsza jest wytrwałość w postanowieniu. Dużo łatwiej jest przechodzić na dietę w towarzystwie i odizolowaniu od tego, co mogłoby nam przeszkodzić w dążeniu do celu.

Tajniki diety dr Dąbrowskiej

Wesprzeć zdeterminowanych. Taki cel przyświecał powstaniu ośrodka Active Revital. Podczas pobytu w nim poznajemy tajniki diety oczyszczającej dr Dąbrowskiej. Jej celem jest nie tylko redukcja wagi, ale przede wszystkim poprawa odporności, pomoc w zwalczaniu różnego rodzaju chorób oraz oczyszczenie ze szkodliwych toksyn. Ściśle ustalony jadłospis (zawierający niskokaloryczne owoce oraz warzywa niskoskrobiowe) uruchamia odżywianie wewnętrzne. Podczas tego procesu organizm samodzielnie zwalcza tkankę tłuszczową, ale również zakrzepy czy guzy, przekształcając je na glukozę.

Kontrola nad organizmem

Świadome odżywianie jest kluczem do sukcesu. Tylko ono sprawia, że zdobędziemy kontrolę nad swoją wagą. Pierwszym etapem każdej diety powinno być oczyszczenie organizmu. Jest ono możliwe dzięki diecie dr Dąbrowskiej, której filarem są warzywa niskoskrobiowe i mniej słodkie owoce. Po kilkudniowej lub kilkutygodniowej półgłodówce można powoli wdrażać inne produkty.

Co można jeść na diecie?

Wprowadzenie takiego jadłospisu oznacza, że będziemy się odżywiać takimi produktami jak kabaczek, ogórki, dynia, kalafior, kapusty, brokuł, czosnek, por, cebula, rzodkiew, buraki, marchew, seler, pietruszka, chrzan, sałaty, zioła, natka pietruszki, pomidor oraz grejpfruty, cytryny i jabłka. Wydawałoby się, że menu skomponowane z tych produktów spowoduje, że stale będziemy głodni, jednak… nic bardziej mylnego. Małe, ale często spożywane porcje dostarczają organizmowi energii niezbędnej do funkcjonowania. Spożywając warzywa niskoskrobiowe i owoce, zyskujemy siły witalne. Poprawia się samopoczucie, sen, pamięć i koncentracja.